Tagaside

Valige tagasiside , kui soovite avaldada oma arvamust reisi kohta. See puudutab nii lendu, hotelle, esindajaid, ekskursioone kui sihtkohta tervikuna. Meie jaoks on see väga oluline, sest igasugune tagasiside aitab meil teie vajadusi paremini mõista, teha muutusi vastavalt teie ettepanekutele ja parandada oma teenuse kvaliteeti.

Valige kaebus , kui teil oli probleeme reisil viibimisel.
Kõik reisi ajal tekkinud pretensioonid tuleb esitada koheselt Aurinko sihtkoha esindajale.
Juhul, kui nende poole pole pöördutud, siis ei ole kliendil võimalik esitada kompensatsiooninõuet tagasiulatuvalt. Kui probleemi kohapeal lahendada ei ole võimalik, tuleb kirjalikus vormis pretensioon esitada hiljemalt ühe nädala jooksul peale reisilt naasmist. Palun kasutage selleks allpool olevat vormi. Kaebuse võite saata ka e-postile: info@aurinko.ee. Vastame teile 15 päeva jooksul.

Tagasiside või kaebus?
  1. Vali
    • Vali
    • Soovin anda tagasisidet
    • Soovin esitada kaebuse